Banos beter laat dan nooit. - Reisverslag uit Baños, Ecuador van Monique en Nicole GEVERS - WaarBenJij.nu Banos beter laat dan nooit. - Reisverslag uit Baños, Ecuador van Monique en Nicole GEVERS - WaarBenJij.nu

Banos beter laat dan nooit.

Door: Nicole

Blijf op de hoogte en volg Monique en Nicole

22 Juli 2014 | Ecuador, Baños

Na heeeeel lang wachten het verslag van Banos.

We hadden de bus van Tena naar Banos en voordat we het wisten waren we er. We dachten dat we een busreis hadden van 7 uur maar achteraf duurde het maar 4 uur.
Dit vonden we helemaal niet erg!

We zijn naar ons Hostel gegaan, Hostel Santa Cruz.

Daar hadden we een private room.

De eerste dag zijn we banos in gegaan en dachten we s avonds niet veel meer te gaan doen dus hadden een fles drank gehaald en zijn bij de centrale plek gaan zitten waar iedereen altijd zat.

Nog geen half uur later kwamen we een jongen tegen in ons hostel die we al eerder in Quito hadden leren kennen en vroeg ons of we mee op stap gingen..
Na heeeel lang na denken (ahumm) hebben we toch besloten ook te gaan.

Het was een gezellige avond.

--------------

Voor de dag daarna hadden we zipline op het programma staan. De wekker stond al vroeg en we zijn naar het zipline toegegaan.. Daar was ook alles mee gezegd.. We hebben daar gevraagd of we het misschien konden verzetten naar een dag later ivm met een klein katertje.

Moni heeft de rest van de middag geslapen.

Die avond hebben we niet veel gedaan behalve geduizend en popcorn gegeten!

------------------------

De dag daarna zijn we opnieuw naar het zipline gegaan, deze keer met meer succes. We hadden 6 banen op behoorlijke hoogte. Deze kon je op een normale manier doen maar ook op zn kop en zoals spiderman.. Natuurlijk hebben we dit ook gedaan!

Savonds wilde we lekker uit eten voor mijn verjaardag.. Het uiteten is gelukt maar laat het lekker maar weg.. We hadden gekozen voor en steakhouse (wat normaal erg lekker is).. Maar de soep smaakte naar plastic en het vlees.. bah...

Wel heb ik tijdens het uiteten lieve kaarten gekregen van het thuisfront en een lief cadeautje van monique met een hoop ballonnen erbij.

Natuurlijk konden we vanavond niet thuis blijven dus zijn we weer op stap gegaan. Daar hebben we veel gesproken met jongeren uit banos zelf. Erg gezellig!

-------------------

De dag daarna had ik een dikke kater! Maar toch moesten we vertrekken naar Riobamba..